tisdag 1 mars 2011

Utanför mitt fönster

jag satt och åt lunch när postbilen kom, (man har utsikt mot gatan här från lunchplatsen)

och postbilen lyckades kila fast sig mot vår ena stolpe och kom inte framåt....
jag fick mitt paket och sen satt postbilen fast där i nästan en timme tills hjälp kom.

Det kanske var då man skulle ha bjudit på kaffe? När man får oväntat besök...

tur jag inte hade en tid att passa eller någon kund som skulle komma hit...vår infart var helt stängt. Skönt, slut gott, och stolpen står kvar med lite avskavd färg.

5 kommentarer:

  1. oj, sicken otur! Men bra att du fick ditt paket ;)
    Ha en bra dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Stackarn - han kunde ju gott fått lite kaffe:)
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. ooops, så det kan gå!
    Peter berättade om detta missöde, han såg det live! Kanske en tanke om att de inte ska använda privata tomter/prkeringar som vändplatser...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Varför i hela friden krånglade han till det undrar jag :-)

    SvaraRadera
  5. ja men det var en tjej, en liten smal stackars tjej som hoppade ur bilen...och efter 10 minuter kom hennes kollega en tjej till som var ännu mindre. Det gick bra till slut! /Vivi

    SvaraRadera