tisdag 31 mars 2009

Lite bilder!
























































12 kommentarer:

  1. GAHHHHH vilket vackert hus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det är ok att jag lånar en av dina bilder till min blogg:) Säg till annars, så plockar jag bort den!
    kram V

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint du bor. Ditt KarlsonHus är verkligen vackert!

    Söt jycke som vaktar huset har ni också ser jag.

    Grattis både till huset och vovven!

    kram från Anette

    SvaraRadera
  4. Hej,

    vilka underbart hus. Du har väl inte glömt att skicka in dina bilder till vår fototävling för KarlsonHus-ägare? Maila gärna dina epostadress till christina.schoning@karlsonhus.com så skickar jag inbjudan. Just bilder på Lusthus (framför allt interiört) saknar vi som tusen!

    Vänlig hälsning
    Tina Schöning

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart hus, menade jag. Även om det är tre tak. :-)

    SvaraRadera
  6. Å för ett vakert hus ni har :)

    SvaraRadera
  7. Tack alla för alla fina kommentarer, man blir lätt hemmablind...tyvärr, men ja jag vet att huset är vackert, vi har folk som går förbi oftast på söndagar och som nästan vrider nacken av sig och mågna bilar som smyger upp i vår backe...jaja det får man ta och så jag blir påmind också! Viveka det är helt ok! Hoppas ta lite snyggare bilder när det blir grönare ute också. Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Åh, åh, åh vilket hus!
    En riktig framtidsdröm för mig :)
    Det ser väldigt mysigt ut invändigt också, det man kan se av bilderna. Hur länge har ni bott där?
    Vovvis ser söt och farlig ut också ;)

    Mvh Veronica

    SvaraRadera
  9. Åh, så otroligt vackert!! Och så många fina bilder, såå mycket inspiration! Du hamnar genast i både min favvisblogg-lista och inspirationsmappen på datorn. Du har med andra ord officiellt ett nytt fan. :)

    Stort grattis till ett fantastiskt hus,

    hälsningar
    Caroline

    SvaraRadera
  10. Ett så himla vackert hus! Ett av mina drömhus!

    SvaraRadera
  11. Låna bilder..... Jag kan låna huset i stället!!!!!!!

    Oj oj oj oj oj!
    Finner inga ord så vackert hus!!!

    Kramis Erika

    SvaraRadera