torsdag 18 februari 2010

Vårteckensutmaning hos Humlebacken!


Missa inte att vara med! Det är jättekul att se hur olika våren kommer i vårt land....eller inte...det är ju inte så himla kul att se Skånes vårtecken flera veckor tidigare....fast då vet man att det är på gång och får lite hopp om våren ialla fall! Jag har redan börjat spana efter vårtecken och faktiskt så såg jag ett sist solen var framme....snön på gatan smälte i solen och jag såg lite lite lite asfalt!! Hmm säkert en varmvatten ledning eller något tänkte jag men nej det var inte det, solen hade legat på ett tag och det HADE börjat TÖA, men nu är det översnöat igen....och jag hade ingen kamera i närheten så jag fick det inte på bild, men det värmde i hjärtat, så det så!

2 kommentarer:

  1. Jag blir också alldeles till mig i trasan av lite asfalt numera... fan vad knäpp ma är. Och nu kommer det tydligen mer snö.... jippi...NOT!

    Pssst... nä det är ingen Audi. Det bidde en fin BMW;-)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ja, då är den på gång och snart är den här. Vi har ju fått så mycket ljusare också. Hälsn från Blekinge!/Merja

    SvaraRadera