lördag 4 juli 2009

Trosa

I går kväll var jag i Trosa och träffade några goa vänner, vi var på Bomans och åt och drack och hade så mysigt. Men jag hann ju inte se allt, det var ju inte tanken heller men som inredningsintesserad och husintresserad var det som att ställa fram en godispåse till ett barn och säga nej...åhh jag måste åka dit igen och gå runt och se allt, både interiörer och små söta inredningsbutiker som nu var stänga så man bara kunde gå och dregla utanför......och små söta gårdar med ljus i och ja....nybyggda hus, vita hus, sommarhus....och inspiration. Det är så häftigt att gå på restauranger och se inredningen och hur dom har gjort på gårdar mm. Jag kan verkligen rekommendera ett besök i Trosa, jag lovar att man kommer hem med idéer och ny inspiration! Nu måste jag leta efter sådana där gjutjärnsklot, (som jag inte gillat förut) det hängde inne på en gård och var så vackert!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu var det länge sen jag kikade runt, det har varit för bra väder! Vad härligt med Trosa, det måste jag kolla upp. Vi kanske ska till Kolmården i sommar och då kanske man kan ta en sväng förbi Trosa, bra tips!!! Vad fint du har i badrummet!

    Du undrade hur man fick bilderna brevid varandra. Jag laddar ner små bilder och på layouten, ingen placering. Sen kan man trixa och sätta de brevid varandra och under. Hoppas du fixar det, fråga igen om det är oklart!

    Ha en bra dag!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Hej, jag har kikat in i din blogg och tycker att den är så fin. Jag tillbringar ganska mycket tid i Trosa då min svärmor har ett stort hus där. Vi kallar det att åka till landet, men hon bor permanent. Om du besöker Trosa igen rekommenderar jag dig att gå in på Albins Tobak. Låter inte så kul, men som inredningsintresserad är det värt det, jag lovar. Ha det gott.

    SvaraRadera