fredag 18 juni 2010

*tjejfest*


Mannen ska iväg på biljardkväll så då passade jag på att bjuda in till en liten tjejfest! Jag har inte så stort umgänge och hänger inte med tjejkompisar på stan och fikar och så, jag hinner inte, och så trivs jag så bra hemma....hm frågan infann sig, vilka ska jag bjuda? Jo jag har kompisar men inte så att vi umgås ofta...och nu för tiden så mailar man och har kontakt över FB (facebook)...så jag bjöd in alla vänner på FB helt enkelt och dom som jag vet inte har FB....så nu blir vi ungefär 10-12 och det är en blandning av grannar, fd arbetskompisar och andra, så kul det ska bli! Tyvärr är det inte sitta ute på verandan väder men inne blir ju bra det med, kanske kan solen komma fram på eftermiddagen? Nej nu har jag en del att fixa med här!

3 kommentarer:

  1. Bara så du vet så vill jag vara Carrie.....!
    Ser också fram emot kvällen, inne eller ute spelar ingen roll!
    Tur jag har nära när knät havererat!
    Ses!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller ett stort umgänge men dom jag har ä värdens bästa o de ä väl det viktigaste. Ha nu en trevlig tjejfest. kramizar

    SvaraRadera
  3. Vilket bra initiativ! Tjejvänner är en krydda i livet. Så varm och trevlig som du är i cybervärlden gissar jag att du är en pärla i riktiga livet:)Ha en riktigt bra kväll.
    Kram Jennie

    SvaraRadera