söndag 8 augusti 2010

Majsen

majsen i maj nu idag 8/8

det börjar komma majs här!

8 kommentarer:

  1. Wow! Kul att den tar sig. Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Spännande och roligt. Vi får väl hoppas på en britssommar så mognaden går bra. Kramizar I-B

    SvaraRadera
  3. Vad kul med majsodling! Tack snälla för alla dina fina kommentarer, de värmer. I sommar har jag varit superdålig på att blogga, men nu så...det är underbart att kika in på alla fina bloggar och på en sån som din, du har det SÅÅÅ fint hemmma!!! Snyggt med skrivbordet och den nya ljuskronan, så fiiiint i hallen... Här ska jag kika lite mer...= ), kul med alla bilder med massor av inspiration.

    Ha det bra!
    KRam L-L

    SvaraRadera
  4. Spännande! Förstår att du gillar läget! Vad gäller pellisarna så kan det ju bli ett litet eller faktiskt nu ett stort problem som du säger. Man är ju lite rädd om dem också eftersom en del dvärgisar är lite speciella.....
    Ha det!
    Carin

    SvaraRadera
  5. Vad spännande, hoppas värmen kan komma tillbaka så det blir saftig o fin majs!!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, vad din majs har växt. Jag har också sått majs för fösta gången i mitt liv i år. Får se om det hinner bli något :)

    SvaraRadera
  7. Hej sötis... tack för alla dina kommentarer du ger mig trots att jag är så dålig på att ge tillbaka.

    Jag hinner inte med...:(

    Spännande med majs. När ska den skördas egentligen?

    Kram Maria

    SvaraRadera