onsdag 17 mars 2010

Så var det dags igen....

Mumsig frukost som ger bra energi!

I höstas var jag i full gång med en Detoxkur och jag gick ner 5 kilo och 5 cm runt midjan, jo jag tränade tre dagar i veckan samtidigt så det var även det som hjälpte till. Så skönt! Träningen gick bra ända tills det körde ihop sig med sjukdom mm i familjen så det fanns ingen tid. Nu är det dags igen men jag kör en "light" Detoxkur den här gången. Det roliga är att vågen visade bara 1 kg i viktupgång sedan förra kuren så nu har jag ca 6 kilo till målet som är 10 kilo ner tills maj. Och idag var det nästan bara 5 kilo kvar när jag vägde mig. Nu drar även träningen igång, har tränat lite då och då men inte kontinuerligt med 3 gånger i veckan, (förutom 2-3 hundpromenader ca 1,5-2 h/dag) men nu är det dags och jag är så laddad. På torsdag är det skivstångspass som jag bara älskar, man blir så stark och det behövs nu när det snart är dags för trädgårdsarbete igen! (Nej jag ska inte tjata om Detox och vikt mer här på bloggen, men ville bara nämna det) Kanske det kan inspirera någon!

6 kommentarer:

  1. Du kan ju inte detoxa när vi ses på tisdag??

    SvaraRadera
  2. Vilken smaskig bild! Ha det gott! kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Det kommer från Rusta och är en nyhet, jag har som sagt inte sett det i verkligheten men det ser ut att vara värt att kolla på i alla fall. Här har du en direktlänk:
    http://www.rusta.se/frukostskal_15_5cm_p80201840.html

    //
    Karolina

    SvaraRadera
  4. Frukosten ser god ut. Mums med nötter och bär.
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  5. Åh, vad duktig du är!!
    Detox igen, vi som hoppades på sällskap på någon restaurant på stan snart....!
    Kram

    SvaraRadera