tisdag 16 november 2010

Tjolahoppsan

oj vad tiden går fort.....mitten på november....jag har haft rätt mycket att göra med husförsäljningen, tidningsreportage, entreprenörer, ja det är mycket som är nytt men framför allt så är det roligt.Lite otålig kan jag ju bli när jag måste fråga om allt som jag inte kan än och tjata på folk, vet inte ritkigt om jag kan vänja mig vid det, äh säger folk, det är lika bra du vänjer dig, Varför? Hur svårt ska det vara? Jag menar inte att allt måste fram fort, för egentligen är jag en förespråkare av att man ska ta det lungt och i den tid det tar (hahaha) eller hur? Jo men när man räknar och håller på med papper, då ska man ta det lugnt. Det är ingen idé att stressa. Den här veckan rusar iväg, jag har inbokat besök med kund på Miele för att se alla fina maskiner, åka till Huddinge kommun med bygglovshandlingar och sen möte med markentreprenad på en tomt, ja det rullar ju på, och så har jag en del saker som jag "väntar" på. Otålig som jag är.....ja och så är jag igång med Detoxen igen....3 kg ner på en vecka med fusk i helgen, det får man vara nöjd med! Ha en fin fortsättning på veckan!

3 kommentarer:

  1. Tre kilo på en vecka är (ju) galet bra.

    SvaraRadera
  2. du hade ju namnsdag igår, grattis i efterskott! =)

    SvaraRadera
  3. Oj vad du står i, ser fram emot att få se fortsättningen...
    Kramen
    Ulrika

    SvaraRadera