onsdag 23 november 2011

JAA jag hittade

lång ljus på Månfaldens Hus, 20 kr st finns i 10 pack för 200 kr med!

har du inte varit där, åk dit, det finns lunch med och se till att ha tid....


nu börjar hallen arta sig...



hittade fint doftljus på Ica Maxi

och dessa fina kristallglas från Mångfaldens hus...jag har tittat på dom tidigare i somras och nu stog dom kvar, jag tycker dom är underbara! Det är alltså gamla kristallglas!


en liten stjärna på dom..nu är jag piggare igen!

och så hittade jag en lampfot också på Mångfalden...men skärmen är jag inte säker på, vill nog ha någon annan...eller kanske inte?

4 kommentarer:

  1. Åh, så fint du har det!
    Det där doftljuset ska jag spana efter!

    Nu ska jag kika runt här lite hos dig:)
    Kram en annan i Blogglandia:)

    SvaraRadera
  2. Ojsan, så mycket fint och det ser så dekorativt ut. Det är kul med ställen som säljer vackra saker, och jag menar riktigt vackra saker!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint och hemtrevligt det ser ut! Och det finns ju så himla mycket fint att titta på och köpa på Mångfaldens..
    Det är ju så himla mysigt med alla ljusen så här års, även om vi året runt tänder minst 20 ljus per kväll. Så stämningsfullt! Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Hej Vivi.
    Vad fint du har julpyntat, vilka snygga rostiga grejer du har, snygg skylt, och glasen wooooooov, så läckra.
    Mångfaldens hus, låter som ett ställe jag skulle gilla.
    Hoppas du har det fin vännen.
    Kram Zara

    SvaraRadera