tisdag 14 april 2009

Garage och förrådsrensning dag 3...


Nu är det dags att ta tag i det sista! Det blev några säckar kvar att rensa i går och sen ska vi städa ute, i morgon hyr vi släp och åker och kastar allt!! Så skönt, sen ska vi börja med det roliga! Beställa grus mm och göra i ordning rabatterna mellan garaget och huset, det ser just nu för hemskt ut!!

Vi har samma gråa sten som på den här bilden så jag tänkte göra något liknande det här med stenen bredvid och sen planera ner det man vill ha, någon ros, osv så man kan låta det vara bara och planetera i lugn och ro, då ser det snyggt ut ändå från början. Eller vad tror ni?

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken fin blogg du har. Jag har nog varit in här förut, känner igen mig lite. Åh, vilket underbart hus. Går själv och drömmer om ett sånt fint Karlsson Hus. Jag länkar till dig så att jag inte tappar bort dig = ).

    Kram l-l

    SvaraRadera
  2. Gillar "stenen bredvid" ska googla vidare för att finna stensäljare. :)

    SvaraRadera
  3. Kan man inte få se en bild på din trapp (och trappräcke?
    Hälsningar
    Vimsingen

    SvaraRadera