lördag 11 april 2009

Vår och påskafton!







Idag är det verkligen vår här på soltorp, grannarna (männen) har tagit fram högtryckstvätten och städar på altanerna...sen grillar dom...fniss ja nu är det verkligen vår och idag är det ju varmare än vad det var förra året på midsommar! Visar en bild på dom här härliga tulpanerna och den här spännande vodkachampangen som jag fick igår av mina middagsgäster, (tjejmiddag). Den är så perfekt designad (flaskan) så man nästan tappar andan hoppas den smakar lika bra! Glad påsk!

2 kommentarer:

  1. Åh, vodkachampagne - det låter heelt livsfarligt, haha! Ingen alkohol på mig på några månader till då men hade varit intressant att testa när bebisen har ankommit...! :) Väldigt gullig bild längst upp - är det du??

    Hoppas att tulpanerna tar sig i trädgården, stor kram!

    SvaraRadera
  2. Japp det är jag på bilden längst upp, ja visst är det spännande kombination vodkachampange, återkommmer när jag smakar den..../Vivi

    SvaraRadera