fredag 3 april 2009

Kanske en soffa ute?


I dag ska vi bla titta på en soffgrupp likande den här på bilden. (bild från K-rauta) problemet är ju att jag vill ha den på två ställen, antingen upp på vår balkong med utgång från sovrummet eller under balkongen med utgång till altanen och där vi ska göra en grillplats? Hmmm där nere är det ju mysigt att sitta under tak och prata mm samtidigt som man grillar och grejar, där uppe är det skönt att sitta varma sommarkvällar och mysa. Ja vilka problem..... vad tycker ni? Nu när solen skiner vill jag göra ordning på altanen och balkonen på en gång....genast!

3 kommentarer:

  1. Förstår att du vill ha den på två ställen.
    Jag skulle också kunna tänka mig den.
    Där jag bor kan vi ännu inte sitta ute - snö i norra Sverige. Min nyfikenhet via Viveka på Humlebacken förde mig hit.
    Ha en bra fredag!
    Carin

    SvaraRadera
  2. Nu lockar utevistelse, vi har den bästa tiden framför oss, härligt.

    SvaraRadera
  3. Köp två :) Jag bara skojar. Kanske olika delar så om de inte är för tunga ni kan flytta om kring dem om tex blir ett större sälskap som ska grilla.
    Trevlig helg!
    /Vimsingen

    SvaraRadera