fredag 3 april 2009

Soffan

Hej! Nu har jag varit på K-rauta och tittat på den, och hela gruppen är rätt liten och det är ju egentligen bra, för då kan man flytta runt på den, precis som du skriver Vimsingen. Jo man får ju lust att köpa två, det är ett rätt bra pris med, om man jämför med andra. Jag måste kolla in Plantagen och alla andra ställen först...fast jag gillar att ha olika stilar på olika platser för jag tycker om flera stilar, den här är ju mer "modern". Nu kom jag på att jag har en vit metallsäng från ikea, den skulle jag ju kunna ställa på balkongen, gäller bara att fixa dynor som tål vatten...hmmm lite romantisk stil då...eller under äppelträdet i trädgården...hmm sen sprang jag snabbt in på Åhlens...suck det fanns så många snygga vita krukor men jag hade lite bråttom så det blev inget mer med det, såg dom i farten liksom....man vill bara HA HA HA just nu.

2 kommentarer:

  1. I den gruppen ser jag fram emot att sitta och dricka drinkar...!

    SvaraRadera
  2. Ahh, me like! Jag har velat ha en soffgrupp i konstrotting (men hörnsoffa istället) i evigheter. Problemet är bara att de kostar närmare 15000 och just nu menar min ack så förnuftiga sambo att de pengarna borde vi lägga på garaget som kommer här snart. Ibland är förnuftighet det värsta som finns - man har ju liksom inget att sätta emot?! :)

    Jag tycker att du ska slå till - det var ju verkligen ett pangpris - om kvaliteten verkar bra. Så kanske jag kan lyckas övertala min älskade förnuftiga man om hur viktigt det är med en soffgrupp på altanen!?

    Ha en skön skärtorsdag!

    Kram Caroline

    SvaraRadera