söndag 23 augusti 2009

helt slut...

vi har jobbat ute hela dagen och nu är jag trött i kroppen som en urvriden disktrasa....sten sten och sten men det blir bra, bilder kommer, inte ens det orkar jag just nu...ska duscha och ta ett glas rosé så kanske jag piggnar till. Men det är verkligen skönt att jobba med kroppen så där så att man verkligen blir trött! Skön känsla, efter att alltid arbetat på kontor där jag mest satt still och enbart jobbade med huvudet. Hoppas att alla har haft en skön helg och njutit av det sköna vädret.(här har det iaf varit sol och 21grader i skuggan och lagom blåst) Kram

3 kommentarer:

  1. Oj vad du har slitit!
    Kommer och inspekterar någon dag!

    Kram, och hoppas på skön träningsvärk imorgon!

    SvaraRadera
  2. Tack Mariebell! Ja du måste komma och titta, jo träningevärk har jag nog i morgon!! Kram Vivi

    SvaraRadera
  3. Du har helt rätt!! Vad kan egentligen hända mej imorgon?!? Jag dör ju troligen inte iallafall!!
    Tack för att du peppar mej!!!
    Kram

    SvaraRadera