måndag 3 augusti 2009

I skuggan av ett träd.




Peak gillar också skuggan under trädet.


Vi lyckade inte få upp någon hängmatta från äppelträdet till staketet, så ramlade vi på dessa ställningar med hängmatta i, först köpte vi en och sen en till, nu ligger man i skuggan under äppelträdet och myser. Har aldrig gillat sådana här hängmattor med ställning men nu när jag har legat i dom så har jag ändrat uppfattning och vad gör man om man saknar ett träd? Jag har märkt att ungdomarna tycker att det är lite mysigt att ligga där och snacka också.

7 kommentarer:

  1. Ååh så fint du har!!
    Hyllan med alla fina Bruka grejer blev jag helt kär i!!!
    Jag har hyllan, ska nog måla min vit också...

    Tack för fin inspiration!! :)

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Hej! Varsågod! Visst är det kul när man får idéer och inspiration av varandra? Tack tack kram Vivi/Soltorp

    SvaraRadera
  3. Men dessa hängmattor är ju snygga!
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  4. Ja jag tycker det med nu! Vad roligt det är när man ändrar uppfattning om saker./Vivi SOltorp

    SvaraRadera
  5. Fina kuddar ;) Vill ochså ha ett sådant kräftfat från Bruka...får väl ge mig ut på jakt! Vill bara säga att ni har det super fint och jag tackar så mycket för att du tittar in på min blogg :)

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Vad härligt med hängmattor och vad bra med ställningar för dem när man inte har träd.

    I vår damm har vi regnbågsforell, guldfiskar, grodor, slamandrar och en sköldpadda.

    ha det så gott!

    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  7. Hej! Bruka faten hittade jag på Bruka Nk Passagen, men det var i våras, vet inte om dom finns kvar, jag brukar ringa och fråga så slipper man krångla med att springa runt...fast det är ju klart man hittar ju alltid något annat när man går runt och tittar...tack Hannah! Ja det blir spännande och följa ert husbygge! Det kommer säkert att bli såå fint! Vad kul med alla djuren i dammen Bodil, skönt att det var "snälla" djur och inga otäckningar....huhu

    SvaraRadera