lördag 12 december 2009

Bra idé, skål!




http://ettdussinpannor.blogspot.com/ brukar skåla i sin blogg och det var en stålande idé! Jag vill skåla för att solen tittar fram lite idag, och för att min familj och jag är frisk och för att jag kommer att nå mitt mål med viktnedgången till våren! Och för att träningen har gått bra och jag är inne i fjärde månaden med den utan skador, tjoho! Och så klart för alla nya goa vänner här genom bloggen, det är så kul! Skål på er alla och ha en skön helg!

17 kommentarer:

  1. Verkligen litet vinglas! Och klockan är inte ens tolv...
    härligt!
    kram

    SvaraRadera
  2. Viveka, (bilden är gammal) men jag är på väg ner till staden för julshopping men tänker nog börja med en lucnh och ett glas vin....kram V

    SvaraRadera
  3. Så härligt! Här blir det ett glas rött ikväll till maten. Så skål på dig! Allt du visar är så fint, ditt hus är ju en dröm! Det ser ut som att du har minska MYCKET i vikt, duktiga du!!!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Fin bild!! När?
    Hur gick julshoppingen?

    Kram och skål o tack för igår!

    SvaraRadera
  5. Hej! Bilden är från i somras, julshoppingen gick bra, men måste kompletteras lite, kram kram V

    SvaraRadera
  6. det är jag med att skåla på. stå på dig, du är grymt duktig.

    kram

    SvaraRadera
  7. Skål på dig om än lite sent i helgen.

    Hoppas du kom hem ordentligt efter din tjejmiddag och inte gick vilse. Praktiskt det där att gå bort nära liksom. Det gör ju vi med för det mesta här.

    Kram

    Maria

    SvaraRadera
  8. Hejsan
    Ja visst hoppas vi att du fixar viktnedgången som du önskar, men i mina ögon så är du fin som du är.
    Du har helt enormt snygga dubbeldörrar, så vackert, precis som gamla, och det är det bästa beröm man kan få av mig, tyvärr så bor jag inte själv i ett gammalt hus.
    Hoppas allting är bra med dig.
    Ha en bra vecka.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  9. hej och skål då...haha....hittade just din blogg....vilket fint hus ni har....ska kika lite

    SvaraRadera
  10. Hej
    Vad bra att jag fick veta att det krånglar, jag har läst att flera bloggar krånglar, kan ju vara nätet som är ansträngt nu i juletider.
    Du har gjort mosskrans i år, det är lite mjukare, grangrenarna är stickiga.
    Det kan man ju kanske testa nån gång, men hur fäster man mossa?Tack för din kommentar, som du lyckades publicera, det var uppskattat.
    Sköt om dig.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  11. Ja det skålar vi för! Härligt att känna tacksamhet och att vara lycklig över sådant som inte alltid är självklart!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Nämen Vivi!

    Sitter du där och skålar med ditt fotbad ännu???

    Din lilla kaja;-)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Hejsan
    Hoppas du hade kul på tjejmiddan.
    Hm för mkt vin kanske eftersom det var lite problem med "luktorna"
    Kram
    Krusidullan

    SvaraRadera
  14. Vad roligt och framför allt skönt att allt flyter på. Ett skål tamefan är kanske på sin plats :-)

    SvaraRadera
  15. SKÅL!
    Har du kommit igång m träningen? =) När ska vi ses då? =)
    kram!

    SvaraRadera
  16. Det är tamesudan kommentarsrekord på det här inlägget! Hela 16 st....skål/Vivi

    SvaraRadera