lördag 19 december 2009

*godis*

Idag ska det kokas Knäck, knäckbräck och göra Leilas rockyroad godis! Sen lite julklappsinköp och julbord för oss vuxna...Ha en bra lördag alla! (i morgon träning....jag var på ett träningspass i torsdags, skivstång och kondition, på slutet är det en kvart med intervallträning, 45 sek fullt ös och 15 sek vila...låter inte så jobbigt, men efter ett tag känner man att krafterna tar slut och man kör på vilja, jag fick träningsvärk så nu har jag anmält mig till i morgon, ingen återvändo)....har planerat in träningspass över hela julen, tack Friskis för att ni har öppet!

5 kommentarer:

  1. shit vad du är duktig. jag blir inspirerad, det tackar jag dig för..blir lätt att man bara äter över julen annars...

    nu bakar vi godis tycker jag..:)

    kram jeanette

    SvaraRadera
  2. Hej Vivi.
    Så kul att du skrev, tack för julhälsningen.
    Min man har en bror som har träffat en dam i Stockholm, så han åker ner där var helg, så har de hållit på några år.
    Men han har berättat om att ni fått så mycket snö där nere och skriver att det blir kaos, vi har ju en snöberedskap, för vi måste ju här hos oss, men jag kan tänka mig att det ställer till det i trafiken söderöver, sen är ni ju lite fler hos er.

    Men så ljuvligt härligt det ser ut.
    Vi har också en balkong och i början så skottade vi av den, många gör det,här, men numer så blir det inte av, och här har vi ju snö alltid så inte tror jag det är någon fara om det bara är nån gång.
    Nu vill jag bara önska dig/er en jättefin jul.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  3. Så trevlig det låter. Vi ska leta reda på låda med gardiner som vi packade ner för ett halvår sedan och nu inte vet var den är. Julbaket tar vi imorogn.
    Kram
    Vilma

    SvaraRadera
  4. Hej! vad gott med julgodis! Ha det så jättebra! Julkram från Maria

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt!! Blev det bra/gott??
    TUSEN MILJONER TACK för hjälpen med skottningen!! Der var verkligen en skön syn när vi kom hem!
    Kram

    SvaraRadera