tisdag 22 december 2009

*islyktor*

5 kommentarer:

  1. Gud så fint och vilken smart idé!! Det måste jag pröva också...! :)

    Ville bara kika in och önska god jul om jag inte hinner förbi imorgon (och något säger mig att hela julstressen kommer att slå till för fullt då med allt jag säkert har glömt att fixa...)! Hoppas att du och familjen får en härlig jul - med snö och allt.

    Stort tack för det här året och för alla gulliga kommMasentarer. Jag blir så glad av varenda en, det betyder jättemycket för mig!
    Ser fram emot ett nytt år tillsammans!

    Massor av kramar
    Caro

    SvaraRadera
  2. Så fint! Såna har vi oxå på gång här hemma. Jag vill önska dig en riktigt MYSIG & GoD JuL!

    SToR KRaM L-L

    SvaraRadera
  3. Det var ett bra tips, får vi prova ser ju så mysigt ut:) God Jul, kram Charlott

    SvaraRadera
  4. Vilken cool ide! Såg i nån tidning där de gjort mindre versioner fast med karamellfärg så det var lite färgglatt, men detta var snyggare tycker jag!! ska jag försöka komma ihåg tills jag skaffar hus :-)

    kom in hit från humlebacken och avundas även dig för ditt fina hus :-)

    SvaraRadera