torsdag 10 december 2009

Tryggt med bra byggare och kvalitetshus!

En kollega till mig som säljer Karlsonhus hade en slutbesiktning på ett hus häromdagen. Då är bl a en besiktningsman/kvinna, säljaren från Karlsonhus och entreprenören med. Besiktningsmannen var mycket nöjd och sa: "jag är väldigt imponerad, detta är den enda besiktning som jag har gjort under 10 år utan anmärkning". Huset kom från Karlsonhus Industrier AB och entrepenören var Lars Degerholm Bygg och Snickeri AB. Så roligt för säljare, leverantör, byggare och för kunden! Och jag blir en aning stolt som säljare för Karlsonhus. Det är så skönt att kunna stå för den produkt du säljer oavsett vad det är. Jag bor ju själv i ett Karlsonhus och då när vi valde husleverantör arbetade jag inte som säljare för Karlsonhus. Vi tittade runt på marknaden och blev förälskade i Karlsonhus och jag är fortfarande förälskad i mitt hus och så nöjd med valet och det säger jag inte för att jag säljer hus utan för att jag verkligen menar det. Ni kan se mer bilder på http://www.karlsonhus.com/ bara att njuta!

5 kommentarer:

  1. Kunde inte sagt det bättre själv;), tror jag snor ditt upplägg rakt av:)
    (och nää faktiskt inte, jag är inte så förtjust i wiskey.. men en och annan cognac kan smyga ner)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja..jag säger bara det..Tur för Karlsonhus att de har så bra säljare;) och att för oss blev det kärlek vid förtsa ögonkastet....Snart så bor vi i vårt dröm Karlsonhus :)KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hej! Ja det blir ju kärlek direkt när man ser husen! Jag förstår hur du känner Hannah, man är så uppspelt över huset och drömmer om hur det ska bli...låter ju inte klokt när man skriver det så här men så är det. Och jag blir fortfarande så glad när jag kommer hem...och jag blev glad när jag såg Humlebacken, man går liksom och Åh åh åh åh åh hela tiden, sjukt ju...sen vet jag inte om andra upplever vårt hus så, man blir även hemmablind men jag tror folk upplever känslan och ser och känner husets kvalitér. Det är en spännande resa ni har framför er nu Hannah. Hoppas allt blir som ni tänkt och kanske tom ännu bättre? Kram kram på er/Vivi

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att få så mycket beröm och att ni själva valt samma hus:)

    SvaraRadera
  5. Så trevligt att ni är nöjda med ert hus!
    Trevlig helg,
    Vilmqa

    SvaraRadera