lördag 3 april 2010

*Glad påsk*

Glad påsk till er alla och en skön ledighet!
I går var det en trädgårdsdag här och det var så skönt att kunna börja med trädgården.
Efter att ha tränat en hel del hösten och vintern så kändes det riktigt skönt att jobba ute, inget ont någonstans. Inte jobbigt att böja sig eller att kratta några timmar, skönt! Jag blev tom sugen på att hoppa på vår studsmatta och det gjorde jag, men jag skulle ha låtit bli att försöka mig på en del konster, bla slängde jag mig ner med axeln ryggen och sen upp, försökte i alla fall, hmm i dag har jag en liten sträckning där. Tänk att jag fortfarande tror att jag är 25.....att jag inte lär mig, jag är ju en tant för sjutton....
Ha en skön påsk!

5 kommentarer:

  1. Hi,hi....härligt att man känner sig ung inuti, även om kroppen säger ifrån ibland...= )!

    Ha en bra påskafton & G L A D P Å S K!
    L-L

    SvaraRadera
  2. Nä, inte göra dylika konster när man är 26....!
    Hoppas det rättar till sig snart.
    Glad Påsk
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt md trädgårdsarbetet så här tidigt på våren!
    Glad påsk!
    Jennie

    SvaraRadera
  4. Hörru tanten!! Ska du med ut och stava imorgon vid 9:30 tiden??

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Vivi.
    Tack för din påskhälsning.
    Kul läsning om dina upptåg, det blir säkert bra i axeln ändå.Du har ju tränat mycket och då brukar det läka fortare.
    Jag har en träningsgalen man. Tyvärr är jag själv rätt så lat.
    De är verkligen underbara det där husen.
    Och du har själv ett av dem, så fantastiskt.
    Vad mysigt det måste vara.
    Tänk så härligt att ni kan kratta.
    Här ligger snön hög ännu.
    Jag har en svåger som oftast åker ner till Stockholm. Han har sin kvinna boende på nåt som heter Ekerö.
    Men han skickar bilder på blommor, helt underbara.
    Här åker alla skoter, pimplar fisk och åker skidor.
    Men det är 100 mil dit ner, ner till blommorna
    Ha det fortsatt fin påsk till dig och familjen.
    Kram Zara

    SvaraRadera