onsdag 9 mars 2011

men så segt....

(bild från Djerba Tunisien, han luktade inte gott)
Ibland tar allt stopp, man kommer inte vidare....folk är borta, eller på kurs osv osv så man blir inte klar...jaja usch så seg jag blev pga av det, jag vill att det snurrar på oavsett vad det gäller så att man blir klar, men hur som helst så är jag seeeeg, ungefär som han på bilden ovan, har inte tränat på 1½ vecka och det känns jobbigt, så nu ska jag iväg även om det känns segt! Så nu får det bli skärpning på mig!

5 kommentarer:

  1. Jag är också seg. Men lycka till Kram Sussi.

    SvaraRadera
  2. Nu är det gjort! Och träningspasset gick toppen! Tack /V

    SvaraRadera
  3. Visst känner man sig bra seeg så här års och behöver den efterlängtade vårsolen.
    Träning har jag tänkt mycke på den sista tiden men kommer inte riktigt till skott ;).
    Hoppas både våren och träningslusten kommer snart annars vet jag inte hur det ska gå med beach 2011 hihihi..
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Hej Vivi.
    Vilken företagsam och generös, person din kusin är, beundransvärd. Och hon Linnéa också, det är härligt med folk som gör något positivt.
    Stackars vovven.
    Här i byn så hade alla bjudit på kaffe, om postisen fastnat, nästan alla hade försökt i alla fall. Vi har väl kvar någon slag gammal tradition.
    Hos mig så droppar det oftast in nån då och då, och dricker kaffe. Ingen anmäler sig, man bara går in.
    Ja vi lever väl som lite förr i tiden tror jag.
    Vet inte hur det funkar i storstan.
    I går hade jag samma sjuka som du kamelseg eller någonting, i dag har det gått bättre, man har väl såna dagar ibland.
    Hoppas du får en härlig solig helg med mycket energi då.
    Många kramar fån Zara

    SvaraRadera
  5. Hej Igen, känner att jag måste förklara det där med "hon Linnea" Jag skriver som vi pratar, här hos oss så säger vi hon före namnet och han före namnet, om det är en han. Det sägs alltid så.
    Så jag heter, hon Zara eller snarare ho Zara.
    Låter kanske komiskt, men det fungerar här, det är någon dialektal sak.
    Kram igen Zara

    SvaraRadera