torsdag 16 juni 2011

Intensivt

Fina Sarah på skolavslutningen 20110615

Den här veckan har varit intensiv, födelsedag i måndags (Sarah) födelsedag i tisdags (min pappa) skolbal för Sarah i tisdags som går ut nian, skolavslutning i onsdags och då fixade jag blommor till mentorerna och varsin ros till alla i klassen och varsitt Happy Meal för klasspengarna som var kvar...men nu är det äntligen Sommarlov vilket innebär:


spring i kylskåpet efter mat, disk, kläder och handdukar lite överallt, fast det är ju mysigt att ha dom hemma med, jag får styra upp det där med disken och handdukar mm...

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Tror minsann vi delar samma bekymmer som kommer när barnen fått sommarlov.
    Om du får bukt på problemet får du gärna avslöja dina metoder ;).
    Ha de så bra, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, så kan det vara att ha tonåringar drällandes hemmavid :-) Du får göra som jag gjott ibland. Jag skriver en att göra lista :-)

    Jag tror bestämt att Sarah är lik dig.

    SvaraRadera