torsdag 23 juni 2011

Mer trädgård, min planteringshörna

lite fint måste man ha
planteringsbordet, allt är inte klart, en del saker såsom komposten och alla stenar som ligger där ska bort....men placeringen blev bra, det ligger på baksidan/sidan av huset så man ser det inte från entrén eller verandan, det blir lätt rörigt för ögonen med alla prylar...


den här fina skylten fick jag av min dotter Sarah, den hänger i trädet ovanför planteringsbordet, så gulligt, den passar dig sa hon!

här är kontorsfönstret, om man vänder sig om vid planteringsbordet ser man detta.



lite plåt mm


och en lykta så klart



trädgårdshandskar som hänger på tork


nu blir det städning och fixa inför midsommar!


Ha en riktigt fin midsommar!





5 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga zinklådor... vill ha, vill ha, vill ha...

    SvaraRadera
  2. Trevlig midsommar till också!
    Håller med om att är riktigt snyggt med svart altan till vitt hus! Kanske något för oss när vi bygger altan nästa år...
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med en planteringshörna.

    Ha det gott i värmen.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad fint ni har!!
    Din headerbild är såå fin.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det är trevligt med en rörig vrå i trädgården blir liksom lite mera levande bara man inte sprider ut röran för mycke (som jag har förmåga till).
    Vilka snygga plåtlådor :).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera