fredag 28 oktober 2011

fredag fredag och roligheter inplanerade!

Åh veckans bästa dag är * fredag* tycker jag!

I kväll blir det säkert något gott till middag, mannen ska fixa allt och jag tänker antingen träna eller basta, (det blir nog långpromenad med hunden och sen bastu)...så lagar han maten.

Och i morgon blir det vinter fixa ute i trädgården och göra i ordning i västhuset så man kan sitta och mysa där. Sedan blir det 40 års fest och på söndag ska jag med bästa grannen på den här gatan :) och skratta till Babben som jag fick i present av henne (grannen alltså) när jag fyllde år, så kul och rolig present, det ska bli jätteroligt!

Trevlig helg alla!

2 kommentarer:

  1. Trevlig helg till dig också och det kommer den säkert att bli så mycket kul som är inplanerat!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Vilken toppenhelg du har framför dig!
    Ha de så härligt
    Kram Marie

    SvaraRadera