fredag 14 oktober 2011

Fredag....

Bild från Leila Lindholms nya bok!

Idag är det kontorsjobb, bokföring, planering mm.

Igår på Hem & Villamässan var Leila Lindholm där och bakade, och gjorde lite PR för nya boken Hello Cupcake. Som jag så klart köpte, jag älskar bilderna och miljöerna, och en sak som jag tycker är märkligt, Leila är nog den enda som jag vet som blir mindre på bilderna än i verkligheten. Hur lyckas hon? För övrigt tycker jag hon har en enorm utstråling på bilderna, man blir glad direkt! Jag såg också Matte snickare, han var tvärtom mindre i verkligheten.

3 kommentarer:

  1. Hon är fotogenique helt enkelt, vilket man (läs: jag) också hade kunnat tänka mig att vara och så lagar hon god mat. Fast lite väl mycket grädde och så där i, men vad gör det. Underbara kokböcker gör hon och förtjusande ser hon ut!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Den verkar härlig den boken! Kanske får vi se några exempel från boken här på din blogg? Får nog skaffa mig den, jag älskar ju cupcakes! Och visst är Leila härlig! Och miljöerna hon (eller hennes TV-team?) bygger upp är ju helt underbara.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Leila tillhör dem som är verkligt snygga fastän hon är kraftig. Förmodligen skulle hon inte vara lika vacker om hon gick ned i vikt.

    Hem och villa mässan, så trevlig att besöka

    Ha det gott

    SvaraRadera