torsdag 21 oktober 2010

inte lätt...


Som jag skrev i början på veckan, den här veckan ska jag ta det lugnt, men så svårt det är när man har ett snabbt tempo hela tiden som vana. Flera gånger fick jag påminna mig om att TA DET LUGNT. I går fick jag motvilligt lägga i 6:an för att hinna med allt, idag är det däremot min dag så det blir några jobbsamtal och sen ska jag fixa i trädgården. Jag ska bl a plocka ner alla äpplen för att i nästa vecka åka och musta dom, i år ska jag göra äppelvin av dom. Bilden är från förra året då vi mustade äpplen.
Jag ska ha en lugn och avkopplande dag!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt med eget äppelvin.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på din dag!
    Se nu till att du tar det lugnt och njuter!

    Kram Maribella

    SvaraRadera
  3. Härligt! Då kan du ligga i soffan och ta det lugnt och sippa på äpplevin sedan:)
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du unnade dig en lugn och avkopplande dag. Det skulle jag ha gjort/också vilja göra

    SvaraRadera