måndag 18 oktober 2010

Ny vecka!


Den här veckan har jag bestämt mig för att ta det lite lugnare...har varit en del stress, konstigt med stress, det går inte att sluta, man kommer ner i stresskonen och det snurrar fortare och fortare...nej nu har jag tryckt på bromsen! Och den här veckan ska jag njuta av hösten, det är så vackert väder! Och så har jag bestämt mig för att saker och ting får ta sin tid, jag ska ha ett lugnare tempo den här veckan, så när jag börjar stressa runt så ska jag påminna mig om att: TA DET LUGNT! Hoppas ni får en bra vecka!

4 kommentarer:

  1. Låter bra det mims! Ha en mysig höst vecka PUSS

    SvaraRadera
  2. Akta dej så du inte "går in i väggen"!! Ta det lungt, stanna upp och njut av ditt hus, familj och hund! Du hinner....

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja ibland får man dra i bromsen för att må bra. Man måste ju hinna med att njuta av livet. Ha de bra och gasa försiktigt nu, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Ja då lägger vi i ettan, det räcker, vi ökar inte farten...ta det lugnt... det är så himla lätt att ta på sig för mycket....
    Kramen
    Ulrika

    SvaraRadera