måndag 29 augusti 2011

Nu så!

första friskispasset avklarat, öm överallt, fast jag går i snabb takt med hunden en timme varje morgon, och jobbar i trädgården och bär kartonger mm, jag sitter inte mycket stil, men idag var det muskler som vilat som fick en genomkörare! Min T-shirt var helt klart svettigast efter passet.... Men så skönt att komma igång, nu kanske det blir en del sånt skrivande igen, ni vet om träning, mat mm målet är 15 kilo ner till våren då belöningen blir en resa (hoppas jag) till solen, som ni ser på bilden, det där älskar jag, ligga i skuggan och läsa i något varmt land = avkoppling!

Det får bli min målbild och jag skriver lite då och då om hur det går!

6 kommentarer:

  1. Oh, ja, jag behöver också gå ner.....det fanns en tid då det inte fanns att jag skulle behöva ens ana mig till att behöva gå ner i vikt, men.....vi försöker! Det hade varit skönt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Det var en trevlig målbild. Jag hejar på dig!

    SvaraRadera
  3. Jag med... Vi ska en långhelg till Italien nu, men sedan ska jag baske mig ta i med hårdhanskarna...

    SvaraRadera
  4. Det var ett bra mål, skulle behöva ha något som peppar även mig till träning.
    Behöver kanske inte gå ner så många kilon men få lite bättre flås och många fler muskler skulle behövas.
    Lycka till med din träning, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Heja heja!
    Usch ja, första passet efter ett uppehåll är rent ut sagt jävligt! Men du vet ju hur snabbt man kommer in i flåset igen! Kör på!

    Älskar din målbild!! Klipp ur och sätt upp på kylen!

    Kram Maribel

    SvaraRadera
  6. Tack alla för pepp! Japp nu KÖR VI!/Kram Vivi
    eller vad skricker Roberto i Robinsson: KÖÖÖÖÖÖÖRRRRR!!!/KRAM VIVI

    SvaraRadera