tisdag 7 september 2010

Intensiv fredag och helg!

Intensiv fredag och helg, ja, det började kl 16:00 på fredagen med att vi, några tjejer, kidnappade Maria som fyllt 30, vi satte på henne en nummerlapp med nr 30 på, sedan cyklade vi runt till olika "hak" i Södertälje, ställen som vi inte går på i vanliga fall, obs det är fredag eftermiddag.....
vi träffade många roliga männsikor, här på detta ställe blev vi bjudna på shots av en "kändis" som råkade hänga just där...jag visar inga bilder med hänsyn till dom som var med, sen cyklade vi vidare till stadsparken och spelade boule. Alla hade köpt varsin champange, (vi var 6 st) och Maria fick öppna varje..vidare cyklade vi hem till mig och åt varmrätt och sedan till en pub och vidare hem till Katta för middag och bubblebad! Så kul, kvällen fortsatte med kareoke men jag var tvungen att åka hem tidigt....00:30 typ för vi skulle upp tidigt....

Lördag morgon fixade vi till montern på Husmässan i Botkyrka...en aning trött...men det gick bra, har haft jättekul i montern, träffat roliga människor från andra utställande företag och många beundrare av KarlsonHus. Vi fick många kommentarer om våra vackra hus!


Kataloger och dvd filmer

Så här såg det ut! Tack alla som kom förbi oss!

4 kommentarer:

  1. Vilken helg du verkar ha haft, både intensiv och framförallt rolig kan jag tro. Alltid roligt att gå ut mrd sina tjejer.
    Kramizar I-B

    SvaraRadera
  2. Herregud, att du orkade med mässan efter den där fredagen.... Bra gjort!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Verkar som ni hade riktigt kul. Undrar vem kändisen va? Kan du inte skvallra lite? :)

    Försökte kommentera hos dig härom dagen utan att lyckas. Hoppas det funkar nu.

    Den där blombutiken ska jag spana in vid tillfälle. Ser ut att finnas mycket fint där.

    Strongt av dig att orka stå på mässa dagen efter... jag vet hur jobbigt det är!

    Kram

    Maria

    SvaraRadera
  4. Det låter som en härlig helg!
    Kram Jennie

    SvaraRadera