fredag 17 september 2010

Miljövänliga hus!


Karlsonhus bygger miljövänliga hus, Ekomérkonceptet, med cellulosa i väggarna och vilka väggar sen! Kolla djupet man får i fönstren, min mobil ligger där så man ska förstå djupet, inte nog med att man sparar pengar på energi, det är ju så vackert! Jag skulle välja det för dom djupa väggarna helt klart och sen att man gör ett mijövänligt val skadar inte! Det kliar i fingrarna att vilja ställa saker där.....åhh, ja jag bor ju själv i ett Karlsonhus men inte med Ekomérskal med dessa väggar! Nästan jobbigt att vilja bygga ett nytt hus igen.....det är ju inte så lätt men ni vet när man får den där "VILLA HA" känslan, ja jag är partisk efter som jag säljer dessa hus men jag tycker dom är så vackra, ingen annan leverantör har detta koncept som KarlsonHus har och det är jag stolt över! Läs mer om Ekomér på vår hemsida www.karlsonhus.se och klicka på ekomér.

3 kommentarer:

  1. Både miljövänliga och vackra hus. Och breda fösnterbänkar är så vackert. Du får ta och bygga dit ett hus till!

    SvaraRadera
  2. Djupa fönsternischer..... *suckar drömskt*
    VILL HA!! Men är för nöjd med huset för att bygga nytt eller flytta!!

    Kram

    SvaraRadera