tisdag 22 februari 2011

22/2


Ok vad händer här då?
Ja dagarna bara rusar iväg och snart har hela februari gått.
Det har varit en del förågningar om KarlsonHusen, jättekul!

Jag gick igång på den där tomten som jag sett, huset är redan planerat i huvudet, åh så fint, men nu har jag lugnat mig lite, det är en hage precis utanför med hästar i, jag har ingenting emot hästar men inte vid min uteplats och pool, och mitt emot ev hus finns en lada och i den finns det traktorer och arbetsmaskiner som skall igång vid 06:00-07:00 på helgen...det gäller att tänka på allt när man hittar en tomt, sådant som kan bli störande sen. Ja nu tänkte jag ju inte heller flytta ifrån vårt Soltorp....vi trivs jättebra här. Så var det med det, men det är svårt när man blir engagerad.....

Men det är så kul att få planera, nu hoppas jag det dyker upp någon kund som jag kan lägga krutet på och hjälpa till med planering av deras hus! Det är ju så olika, en del vet hur dom vill ha det och då är det så, det är ju deras drömhem som skall byggas!

Ni som är i byggtankarna.....tänk på det här med energin...och att se efter vad som är i väggarna inte bara ytan, är husen för "billiga" så finns det ju en anledning till det, det kan bli dyrare i längden....läs om våra hus på

http://www.karlsonhus.se/ och se i nyhetsarkivet!

1 kommentar:

  1. Ja, har man ett så fint hus som du har så hade man kanske sansat sig innan man skaffade ett nytt! Men visst är det kul att drömma och ha visioner! Själv drömmer jag ju om det genuina timmerhuset fast vi har ganska nytt hus som vi verkligen stortrivs i....
    Agneta kram

    SvaraRadera