torsdag 10 februari 2011

näää

nu kommer det mer snö, ja det är ju faktiskt bara februari men jag tyckte att det kändes pyttelite att våren var på gång.....
Den här veckan har rusat på, dagarna, ja vart tog dagarna vägen hela dagarna....ingen aning, ja jag har haft/har mycket att göra, pappersjobb, bokföring, kassor, städning, ja tiden går och dagarna går och går och jag bara svamlar på här... så nej men i helgen blir det middag hos grannen och sen revy, ska bli kul med lite avkoppling från allt räknande och fixande!
Jag har inte kunnat träna på Friskis pga kroppsliga hinder och det märks, så mycket bättre jag mår när jag har varit på ett Friskis pass, hjärnan helt rensad och jag blir lugn. Känner mig inte lugn nu, det är 190 i hjärnan, jag märker det för när jag pratar med någon annan om något så hänger dom inte med....hahaha nä nu får jag ta det lugnt, går och tänder vedspisen tror jag...
"det jämnar ut sig sa han som sket på sig och satte sig ner"
bläää men så kul...

6 kommentarer:

  1. Hihihi...;) Duen va lite skoj.
    Vad trevligt med middag och revy, då blir det kanske lite mera fräckisar.
    Hoppas du inte arbetar för mycket utan tar välbehövliga pauser mellan varven.
    Ha de så gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Eller "det löser sig sa han som sket i Valhalla-badet" (badhus i Gbg)som vi säger här Götet:)
    Ta hand om dig!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Hahahahaa ja det är kul med sådana där fräckisar! Kram Vivi

    SvaraRadera
  4. Jadu dessa dagar och dagar och sen har vi ju alla dessa dagar.
    Ha en bra dag ;)
    Kram
    Krusidullan

    SvaraRadera
  5. Man klarar mycket, me nibland måste man stanna upp och andas! In och ut, in och ut!

    Kram och ta hand om dej!

    SvaraRadera
  6. Vad många vi är som kämpar om samma sak. Varför är det så svårt att andas och ta det lugnt. Att skippa alla krav för en stund iallafall. Det bor en duktig flicka i många av oss.

    Ha det gott

    SvaraRadera