söndag 13 februari 2011

bokföring hela dan

mycket snö har vi och sol..fint, jag har suttit på kontoret och bokfört, nu är skattedeklarationen klar och mannen har städat huset, skönt! Ny vecka snart men först bastu, middag, solsidan och sen Wallander! Vänder blad i almanackan och ser att det är alla hjärtans dag i morgon! PÅ agendan nästa vecka är det 3 friskispass, byggsamrådsmöte, ett antal telefonsamtal som jag måste komma ihåg att ringa, Peaks ena klo ser lite tokig ut så vi måste boka besök till veterinären, hon har inte ont men det ser inte bra ut, sen ska jag fundera på en annons, och ja, jag tror nästa vecka kommer att rulla på bra, om en vecka är det nästan bara en vecka kvar av februari......det ni..det går undan nu, ska bli så skönt att se trädgården vakna upp, längtar, jag njuter av den här vårlöken på kontoret så länge och ha en bra vecka!




3 kommentarer:

  1. Bra där, kan vi fundera på annons tillsammans??

    SvaraRadera
  2. Ja när solen skiner så här härligt så gör det nästan ingenting med snön:)
    Visst doftar huset ljuvligt av trä! Just nu av målarfärg också, eftersom köket håller på att målas.
    Ha en bra vecka!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Ja, gud ja! Drömmer om sol och sommar är bara förnamnet!!
    Tycker nästan att det blir jobbigare och jobbigare för varje år att orka med vintern.... Eller så är det vintrarna som blir värre!
    Ha en fin vecka, och kör hårt på friskis!

    SvaraRadera