fredag 20 maj 2011

Bara vara hemma.

bilderna kommer inte i någon särskild ordning, här är en bild från grillhörnan, ja bara vara hemma ja, sedan vi byggde vårt hus, nu för 5 år sedan, så vill jag bara vara hemma eller komma hem fort, jag trivs så himla bra, nästan så att man inte kommer iväg på roliga saker.....så tråkig jag låter, när jag väl kommer iväg så är det kul men jag tycker om att vara hemma...tillsammans med familjen och hunden och det finns alltid något roligt att fixa med....




vackert


gillar badrummet, nu ser man inte fönstret på bilden men det är en stor hägg utanför precis som doftar underbart när man öppnar fönstret....och som ger en vacker grön färg mot det vita på väggen...


utsikt från kontoret


hall


grillhörnan


sommarentrén, grillhörnan ligger till höger här


här är det gött att sitta och njuta av solen

ja det lite bilder, ha en fin helg, jag ska måla och dra upp en och annan maskros och dricka kall rósé i växthuset tror jag.



6 kommentarer:

  1. Sååå fint du har det Kram Sussi.

    SvaraRadera
  2. Vilket hus ni har!!!!! Ett riktigt drömhus!

    ha en fin helg!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Förstår att du alltid vill vara hemma i ditt vackra hem. Gillar både skalet och ditt sett att inreda och fastnar lite extra för dina fina utomhusmiljöer. Kanske har med årstiden att göra.
    Ha en skön fredag med massor av mys. Tar ett glas rosé jag oxå ikväll och skålar med dig ;).
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Tack för titten i min blogg. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att ha två handfat i badrummet!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  6. Vackert, vackert, vackert! Vad är det för underbart träd som blommar så fint? Och grillhörnan och hela verandan...jag har sagt det förut, men jag måste säga det igen: det är så snyggt!
    Kram Jennie

    SvaraRadera