måndag 11 januari 2010

Godmorgon!

Godmorgon alla bloggare och läsare! Tack för positiva kommentarer om fotograferingen här! Reportage kommer förhoppningsvis i år till julen och jag lovar att hojta till här i vilken tidning mm när det är dags. Det kommer nog att kännas konstigt att se sitt hem i ett reportage, alltså positivt, för det blir så fina bilder av något som man själv ser varje dag. Det var roligt eftersom det var våra egna prylar och det som tillkom är sådant som vi lätt hade kunnat ha här så det är "vårt hem" som speglas i bilderna. I dag ser det ut som att vi får sol i vinterlandskapet! Och jag är friskare men inte "träningsfrisk" suck....får hålla mig lugn på den fronten. Ha det gott alla!

3 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Vad spännande och kul med repotage från ert hem, så super spännande.
    Jasså, du skulle vilja köra i NYC,crazy women säger jag bara, haha.
    ha en fin dag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Hej, jag tänkte bara höra med dig.. Den där gardinen i solrummet som dras ner av att man låser.
    Är den neddragen tills man låser upp eller åker den upp automatiskt efter en viss tid?
    Vill gärna smörja o sminka mig efter solning o stressar för vill inte att ngn ska se mig naken :D

    SvaraRadera
  3. Ojojoj, här har det hänt grejer sen sist! Gud så kul med reportaget, ska bli jättekul att se i print om ett år eller så! :)

    Krya på dig och ta hand om halsen.

    Stor kram C

    SvaraRadera