torsdag 7 januari 2010

Inget särskilt och något särskilt....

Är lite hängig men ok! Igår var det födelsedagsfest hos mamma, en aning jobbigt med tanke på min hals, det går liksom inte att sitta tyst och att prata gjorde ont, och eftersom jag är hes så säger alla Va? så man få upprepa sig.....men så kul att träffa alla släktingar! Jag har också upptäckt Tradera och sålt en sak!!! Hihihi så kul, så nu har jag rotat fram några saker som inte används, gud så skönt att kunna bli av med grejerna, (förhoppningsvis) det känns ju fel att slänga saker som är oanvända och nu kommer dom till användning igen! I morgon är det spännande saker på gång här i huset! Hoppas jag är pigg då! Kram på er alla i kylan!

5 kommentarer:

  1. Usch då. Att du är förkyld alltså. Du får krya på dig. Det där med spännande saker låter spännande, haha..*nyfiken*

    kramkram

    SvaraRadera
  2. Spännande med spännande saker som är på G.

    Hoppas du berättar sen vad det är för man får inte säga A utam att säga B vet du väl?

    Om du har tråkigt mellan din försäljning på Tradera och ditt hostande och hesande kan du väl göra utmaningen som ligger på min blogg. Vore kul att se vad du skriver:)

    Idag har jag varit i S-tälje hela dagen och snott runt. Hade jag haft ditt tel.nr hade jag messat dig och kollat om du ville ha en kaffekompis.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Tradera är inte så dumt, har själv både sålt och köpt lite där....Krya på dig och skall bli spännande och se vad som är på G hos dig.
    Kram Charlott

    SvaraRadera
  4. Visst är Tradera bra! Men nu är allt mitt skräp sålt så det finns inget kvar....eller jo, kanske....får väl leta lite i lådor och andra gömmor!
    Kram, och skönt att du är på bättringsvägen!

    SvaraRadera
  5. Tradera är ju toppen! Bra tips tack maribella!/V

    SvaraRadera