fredag 1 januari 2010

Nytt år

Idag har jag varit en aning trött.....blev mycket god mat och god dryck i går, för mycket av allt. Det är så spännande med ett nytt år, och så går det så fort och så står man där igen och ser på raketerna med ett glas skumpa i handen och man funderar, blev det nya året som man tänkt sig? År 2009 har varit ett spännande år, vi har börjat med nya saker på arbetssidan, sälja Karlsonhus, jag har börjat min trädgårdsutbildning som snart är klar, jag har börjat att träna, stora dottern har tagit studenten och körkort, jag tycker att det har hänt en massa kul saker, lärt känna nya människor, träffat gamla vänner som jag inte sett på länge, ja det har varit ett bra år, jag är nöjd, mycket nöjd, ser fram emot allt kul som kommer att hända år 2010. I januari händer följande: mammas födelsedag, en Detoxvecka, massa träningspass, tjejweekend till Sälen, det är vad som är på schemat hittills!

12 kommentarer:

  1. Härligt med så många roliga saker på agendan för nya året! Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Låter som du kommer få ett roligt år med födelsedagar och Sälen resa :)

    Ja, han är fin. Lilla (45kg) Elvis...

    Hade ni en bra nyårsafton?
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett riktigt bra år 2010! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. gott nytt år. jag känner också att 2010 kommer bli ett bra år. Nu kör vi..

    kram

    SvaraRadera
  5. Kikar in för att önska dig
    ett riktigt gott nytt år!

    kram Ann-Christine

    SvaraRadera
  6. Tusen tack!
    Önskar en god fortsättning på det nya året.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  7. Gott nytt år på dej!
    Ja, idag har man varit rätt trött! Har städat mest hela dagen, nytt år ska börja RENT!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hejsan Vivi.
    Gott nytt år.
    Oj så mycket fint du varit med om och så roligt att läsa om din förväntan inför det här året. Så härlig och positiv läsning.
    Dina ljuslyktor är så läckra,det tänker jag mig att jag ska göra men tyvärr blir det inte av.
    Jag önskar dig all lycka med allt du ska göra under det nya året.
    Sköt om dig.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  9. Vilket bra 2009 du haft. Hoppas att 2010 blir mnst lika bra.

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga planer för januari!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. God fortsättning! Ja, porsbrännvinet (låter kanske vulgärt...kanske bara för karlar,-?)
    det var en lagom smak som kändes frisk och örtkänsla och förmodligen kan den upplevas olika på hur starkt man blandar den. Jag smakade sådant som familjen blandat själv från örten de plockat. Man får inte blanda ihop det med skvattram.....är giftigt.... Inte för kryddig utan bara bra! Hoppas jag gett en någorlunda förklaring, inte alltid så lätt.
    Gillar din positiva inställning till livet!
    Carin i norr där vi som vanligt har snöööö!

    SvaraRadera
  12. Det kan du ge dig på att vi ska :) Kubanska cigarrer, mumma :) Hehe!

    Hur har starten varit på nya året för dig då?
    Kram!

    SvaraRadera