måndag 4 januari 2010

Näääe

Idag är jag däckad....har fått något virus så det gör ont i halsen och kliar lite i ögonen, har knappt sovit inatt, kroppen har känts febrig....åh så frustrerande! Dessutom sitter låsningen i ryggen fast....så det blir nog till att ringa till någon som kan sånt där....suck....idag skulle jag gå och träna årets första pass och jag har längtat och så blir jag sjuk, jag som inte har varit sjuk på 3,5 år! Va? Kunde inte året börja bättre? Jaja men å andra sidan så får man väl ligga i sängen när man är sjuk hela dagen? Och läsa och sova? Och äta lite choklad? Visst är det så? Kanske inte är så dumt att vara lite hängig om man är det 1 gång på 3,5 år....måste fixa lite pappersjobb men sen ska jag vila resten av dagen. Ha det bra och hoppas ni är friska!

12 kommentarer:

  1. Exakt så är det. Choklad, en god bok och så lite konjak framåt kvällningen!! Krya på dig vännen!

    DU kommenterade att ni har mer snö än vi, det stämmer. All vår snö var bortsmält när vi kom hem efter julen, nu har vi bara frost och minusgrader.

    SvaraRadera
  2. Ja, ligg nerbäddad och ha det så bra du kan!
    Låter inte bra med låsningen, se till att få det åtgärdat snarast!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja njut en stund av att vara sjuk..lite så där lagom...:-) Sen kan du pröva berocca, jag tycker de är super!!
    Krya på dig!!!

    SvaraRadera
  4. Men va typiskt! Jag hoppas du har varit nedkrupen i soffan under en gosig filt , haft något bra att läsa och haft något gott att dricka. Snart så är du frisk och pigg igen..sänder en massa krya på dig kramar :)
    /Hannah

    SvaraRadera
  5. Tack alla, ska läsa lite och mumsa på en chokladbit (känns bättre i halsen då) och sen tror jag att jag ska följa Vivecas tips om Konjak så man somnar gott! Varför går tiden såååå långsamt när man inte mår bra??? Och tack för alla krya på mig kramar! /Vivi

    SvaraRadera
  6. Krya på dig! Du tog det med ro ändå = ). TAck för fina kommentaren hos mig!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  7. Krya på dig!
    Kryp ner och låt kroppen vila ut och ta väl hand om dig.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  8. Trist att inte känna sig kry. Som att någon slår krokben på en. Krya på dig.

    SvaraRadera
  9. Morrn´ morrn´!
    Hoppas du känner dej bättre idag!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej svej,

    hoppas du känner dig bättre nu. Inte kul att känna sig krasslig då man tänkt ladda om för sin träning.

    Vila upp ordenrligt och kom igen!

    Krya på dig och stor kram

    Maria

    SvaraRadera
  11. Hej
    Hoppas du mår mycket bättre nu, det finns en sak som är bra med att vara sjuk, tycker jag men bara en.
    Det är att man blir tvungen att ta ner farten lite grann, och man blir tvungen att stressa av även om man inte vill, för man kan ju inte göra något annat.
    Så ge dig nu all tid du önskar och ta hand om dig, och fundera på saker, kanske, som du inte har tid med i vanliga fall.
    Eller ät bara choklad.,hi,hi.
    Kram till dig, från mig.
    Krya på dig.
    Zara

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Hoppas du kryat på dig!
    Det är så där lagom trist att vara sjuk när det finns så mycket annat roligt att göra!

    God fortsättning!!!

    Kram Mariette

    SvaraRadera