fredag 13 januari 2012

Irriterande med bloggen

Hej!
grrr vad händer med bloggen? Man kan inte läsa kommentarer och inte kommentera heller, så irriterande.....jag kom på att det går att läsa kommentarer "bakvägen" när man går in där man kan redigera inlägg, klickar man på kommentarer där så kan man läsa, men andra kan inte läsa.....och så ska man felanmäla och det fungerar inte heller...ja det löser väl.
Idag är det en rolig dag, ska träffa min syster och luncha med henne och sen träffa två författarvänner!


3 kommentarer:

  1. Vad mysig dag låter det som! Ha en underbar fredag och en härlig helg! Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Har haft ungefär samma fel som du och lite till. Men när jag bloggar på mobilen funkar det, konstigt ;).
    Ha en trevlig dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Jag har haft samma problem! När jag bytte till Google Chrome så funkade allt för mig! Här kan du läsa om detta:
    http://fixa-din.blogspot.com/2012/01/problem-med-blogspot-bloggar.html
    Lycka till!

    SvaraRadera