måndag 9 januari 2012

*Nya tag*

Känns som att jag inte har tränat på länge men när jag tittar i almanackan så är det bara två veckor sedan jag var på Friskis,

men det är klart det är ju ändå 6 pass som inte har tränats så det är klart det känns.

Men ikväll är det dags, nu kör vi...får se om jag får med mig grannen :)

Jag har inte "lämnat" några nyårslöften, kom av mig när strömmen gick där på nyårsafton i middagslagningen men att träna vidare och hålla i konditionen är bra känner jag. Inte för viktens skull utan för hälsan, jag blir så mycket piggare och orkar mer när man är igång och tränar. Man tänker bättre och sover djupare!

Hur går det med er träning?

2 kommentarer:

  1. hej!
    Här går det sådär med träningen ;). Måste verkligen ta tag i det lite hårdare..
    Vilken härlig semester ni har haft, längtar faktiskt fortfarande efter lite vinter.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Hå och hej, bara att komma igång igen...
    Försöker själv "styra upp mig" igen efter höstens förfall... JOBBIGT!
    Kram

    SvaraRadera