fredag 17 februari 2012

Fredag fredag fredag

Nu har jag varit runt på 3 olika intervjuver inom loppet av en vecka, intressant intressant, lite olika miljöer och olika människor. Den ena intervjuven var genom rekryteringsfirma och där gick jag vidare så inom kort träffar jag VD mm. Då ser jag också om jag kan trivas med honom/henne. Väldigt viktigt för mig hur en chef/ledare är, det måste finnas ett engagemang och ett intresse för sin personal vilket faller sig naturligt på lite mindre företag där en ledare begriper att detta är viktigt för hans/hennes företags överlevnad. På större bolag kan man bete sig hur som helst, man har sin lön ändå, tyvärr har jag sett detta allt för ofta, usch så irriterande. Mesiga chefer gillar jag inte....
Ja nu var det väl inte det jag tänkte skriva om, idag blir det att handla städa osv osv sen CORE träning, har hunnit med 2 pass hittills så det blir skönt med det 3dje sista, ev så blir det ett till på söndag...vi får se...
Gäller att passa på och njuta nu av lite "lediga" (förutom kontoret och solariet då) dagar nu när jag ändå ser jobb i siktet!
Trevlig fredag alla läsare!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar