lördag 11 februari 2012

Spännande

Jag har ju sökt lite olika jobb, och igår var jag på första intervjuven! Det var längesedan, ungefär 11 år sedan jag var på en. Men det kändes bra, det var kul och det var ett spännande jobb och ställe så vi får se vad det blir framöver....har en till intervjuv inbokad nästa vecka! Tänk om det blir så att man får välja plötsligt?? Jaja det är angenäma problem... det är också lite kul att tänka, ja om en månad kanske jag jobbar där eller där med det och det liksom.....och man vet inte i nuläget vart det bär av, jag tycker att det är lite spännande....och mitt i allt hittade jag också en utbildning som jag är intresserad av med, fast med något helt annat och det är att bli trädgårdsmästare, utbildad trädgårdsmästare! Åh så svårt allt blir plötsligt fast det är kul!
Annars så tänker jag på den där boken jag ska skriva.....ska träffa min författarvänner i slutet av februari, jag måste bli lite mer strukturerad och börja skriva!!
Jaja snart blir det bastu, mat och Mello! (Melodifestivalen) ha en fin lördag alla! kram 

2 kommentarer:

  1. Åh så kul med intervjuer!!!
    Även om det inte blir något så har man iallafall valts ut - bra jobbat!

    Kram från mej som håller tummarna hårt!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hittar en bra arbetsplats=)
    Om du ska utbilda dig till trädgårdsmästare kan jag bara lyckönska dig=)
    Själv blir jag färdig trädgårdsmästare i maj! Letar efter jobb nu.
    Vilken utbildning är det du tittat på? Jag har gått i karlskrona på bubbetorps gård.har du några frågar är det bara att skriva till min mail.
    leeanlej1@hotmail.com
    Mvh//Lee

    SvaraRadera