lördag 17 mars 2012

full fart

Ja det har varit och är full fart just nu, mannen har fyllt 45 år och vi har firat och ska fortsätta med det nu i helgen! Jag har fått ett nytt jobb som jag berättar mer om när jag skrivit på papprena! Jag kommer att åka till Göteborg på utbildning nästa vecka. Det ska bli så roligt och spännande. Ända sedan jag såg annonsen i tidningen så har jag velat ha det här jobbet. Jag har gjort två tester, träffat rekryteraren två gånger, chefer två gånger och det har tagit lite tid men dom valde mig! Så roligt det känns efter den långa hårda processen! Så nu går det undan, tjohooo! Ha en bra helg alla!

7 kommentarer:

  1. Grattis!!!!! Både till dej och mannen!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. så himla roligt och spännande med nytt jobb, grattis!
    Ha en fortsatt bra helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Men så roligt med ett nytt jobb. Grattis Vivi!

    SvaraRadera
  4. Så skönt att den långa väntan är över! STORT grattis och lycka till! Det är du väl värd! Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Det gick som en dans för dig att få det arbete du ville ha - Gratulerar jättemycket, ska bli spännande att höra vad det kan vara!
    Agneta kram

    SvaraRadera