söndag 25 mars 2012

Intensivt men så roligt!

 Peters födelsedag och vi tog ett glas vin på Gondolen, efter att jag varit på videointervjuv hos Prioritet Finans 
 Supergod skaldjurssoppa på Gondolen! Och så hejade vi på Eric L
 Trist efter en rolig dag, någon har haft sönder några rör i vårt solarium....
påsöndagen for vi iväg på Whiskeykryssning, present till Peter, många whiskeys
 Steffo Thörnqvist och Anders Gjörling 
 Peter i pianobaren,
 och sen på tisdagsmorgonen åkte jag till Göteborg, bild från hotellet, jag har varit på en intensiv utbildning på min nya arbetsplats, Prioritet Finans huvudkontor
 en kväll med IFK Göteborg blev det lite hastigt,

 det var på hotel Post Clarion i centrala Göteborg, så häftigt och så otroligt god mat!
 svårt att se oxfilen där men den är där och var bland den godaste oxfile jag ätit!
 hotellet
 en lång matta hittade jag på huvudkontoret, otroligt sen var det dags att åka hem på fredagen, tåget var dessvärre försenat så min middag med familjen fick strykas men detta var ändå helt ok...men jag har var hemma 3 timmar senare än beräknat....suck..men på det hela så har det varit intensvit men kul, i morgon börjar jag på Prioritets kontor på Globen, Stockholm.

3 kommentarer:

  1. Oj vilka spännande dagar du fått uppleva! Intensiva förstår jag men minnesvärda antar jag. Lycka till på första arbetsdagen imorgon!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Så himla spännande saker som händer i ditt liv just nu. Och så mycke kul ni varit ute på :)
    Önskar dig lycka till på nya jobbet.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Oj, vilka intensiva dagar! Och så spännande med ditt nya arbete! Gratulerar! Dom finansierar nog bra när dom kan skaffa en så lång fin matta!!!!
    Agnetakram

    SvaraRadera