söndag 15 november 2009

Detox igen (måste) dag 10

en ö utanför IslaMargarita Venezuela

Snart hälften av kuren, skönt! Låt veckorna bara rusa på, nu är jag lite less fast maten är ok men jag är sugen på en god smörgås. Jag har inte ätit en enda brödbit på 10 dagar, inte ätit något från något djur alls (getost undantaget). Inget kaffe eller te. Jag är sugen på räkor, kyckling MAT....och ett glas rött! (jag försökte fuska och drack ett/½ glas rött men jag blev så dålig i kroppen, kände mig helt förgiftad och konstig...usch så nu KAN jag inte dricka ett glas rött eller ta en köttbit om jag skulle vilja! Jag mår helt enkelt dåligt då! JAHA så man får helt enkelt ta det lugn och "trappa" upp maten enligt recepten som jag får. Ha jag som trodde att jag skulle kunna fuska när jag ville.... men jag har gått ner 3,5 kilo! Tjoho det ska bli spännande och se vad vågen står på om 20 dagar. Jag kan verkligen rekommendera en Detox kur, för mig har det fungerat och gett resultat.

3 kommentarer:

  1. Hej vännen...
    Inte kul att du mår så där... men håll ut om du tror på det.
    Kram
    Krusidullan

    SvaraRadera
  2. Men vad du är duktig, så skööönt att hitta något som funkar!

    Ha en bra början på veckan!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Grattis!!
    Tyckte att det syns på dej nu!!

    Kram från mej som sitter och pinar i mej svart kaffe inför PW...!

    SvaraRadera