lördag 7 november 2009

Lördag!

Jag var på hälsomässan igår, men det gav inte mig något direkt...jag var lite yr och hade huvudvärk så det var ingen hit. Köpte en härlig vaniljlotion och en tvål från Lush, http://www.lush.se/ verkligen coola grejer! Nej gå runt på mässor med huvudvärk är inget trevligt! Idag har jag jobbar på solariet en timme och solat, skönt, och nu blir det tametusan bastu (utan öl och ölkorv) isvatten med citron i och kanske en nöt...sen ser jag fram emot en god greksallad mmmm jag är alldeles uppspelt över fetaosen...ska bli så gott, förresten till lunch åt jag en avokadosoppa som var jättegod! Jaha annars är det lugnt här på Soltorp, löven räffsade, huset städat, hunden rastad, ja soft helt enkelt! Ha en skön lördag alla som läser!

4 kommentarer:

  1. Tråkigt med h-värk..hoppas att mässan var ok iallafall! Älskar Lush kropps skrub..blir len som sammet av den..tips :) hahah idag så insåg jag att jag ska hälsa till dig från Fredrik på VW..Han är en av mina bästa vänner..det var lite roligt att även ni kände varandra :)
    Hoppas helgen blir härlig
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt det låter att basta! det saknar jag här hemma hos oss särsklit denhär årstiden! Ha det så bra kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Jag var också på mässan igår, rätt kass tycker jag! Tacka vet jag trädgårdsmässan!! MYCKET bättre!
    Kram, och ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  4. Trist med huvudvärk även om man inte är på mässa. Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Kram
    Vimsingen

    SvaraRadera