söndag 8 november 2009

Söndag farsdag och 3:e detoxdagen

Idag blir det ett besök hos kära far och sen uppvaktning av pappa i huset! Detox maten går bra, känner mig varm i kroppen och smal på insidan. Har inte varit så hungrig men det är nästan tortyr att ha en familj runt sig som äter vad som vill. Sonen sa flera gånger i går när han åt sin pepparbiff med vitlökssmör hur gott det var...han har nog aldrig njutit av sin mat så mycket...hmmm själv åt jag en jättegod greksallad med quinoa. Fick tom mannen att inte äta pommes till sin köttbit, han åt samma sallad som jag till istället. Det blir nog värre när jag ska träna i morgon, vi får se. Ha en skön söndag!

1 kommentar:

  1. Hej Vivi. Och du kämpar på med träning och Detoxer... Får man fråga, vad är syftet? Viknedgång eller bara allmän rens av grejs i kroppen för att må bra helt enkelt.

    Det låter ju väldigt sunt och bra, men jag tycker det är synd att det skall vara så förbenat trist med de saker som faktiskt får våra kroppar att må bra.

    Hursom, du är stark som håller på. Härlig karaktär. Jag beundrar dig!

    Kram Maria

    SvaraRadera