torsdag 20 januari 2011

Fjällen med härliga och galna vänner!

Idag åker jag, på lite semester med tjejkompisar, samma gäng för 3:dje året, (fast förra året var jag inte med) till samma stuga, med samma packning nej skojade bara....men nästan samma av allt....vi träffades förra veckan och planerade lite och det börjar redan där....man känner av stämningen, hur tokigt, roligt, galet det kan bli....jag som numera jobbar ganska ensam hemma blev trött i öroen på den korta stunden, även fast jag själv kan hålla låda och byta samtalsämnen hur som helst....men det blev mycket skratt med så jag gissar att skrattmusklera får jobba!
Det ska hur som helst blir jättekul, nu ska jag packa klart!

5 kommentarer:

  1. Ha det riktigt kul, bryt inga ben!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med en liten break i vardagen, men vi får hoppas ni slipper några break i benen..
    Har inte åkt slalom än iår måste nog ta tag i det, vi gillar ju det hela familjen.
    Ha de så trevligt, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Mysigt! Förstår om du inte kan åka till lokalen med mej.... När är du tillbaka?
    Kram & ha det så skönt!

    SvaraRadera
  4. Ha det riktigt bra. Det låter underbart....

    SvaraRadera
  5. Åh, vad roligt det låter! Ha det riktigt bra!
    Kram Jennie

    SvaraRadera