fredag 28 januari 2011

Tunisien

Här fanns alla möjliga mönster och tallrikar, jag köpte med mig några hem och dom är så fina och roliga att äta på, dom betyder lite extra när man har köpt dom så långt bort..om ni ser lite till höger in i bilden så ser ni att det sticker ut några fötter där, han sov middag...
jag längtar till solen och värmen nu...och Tunisien, det var annorlunda...det kliar lite i en lyktälskares fingrar när man ser dom här lyktorna, en av dom fick jag med mig hem.....

hoppas jag kan resa hit igen någon gång!

4 kommentarer:

  1. Härlig affär med så mycket fint och det ser så mysigt ut att bara kunna törna in så där. Hoppas affären och allt annat finns kvar och att han med fötterna fortfarande kan ligga och ta sig en lur utan att det kommer en revolution......

    SvaraRadera
  2. Helt enkelt längtar du efter en solsemster nu efter att ha varit på en vinter semester :-)

    Det gör jag också....

    Ha en fin fredag.

    SvaraRadera
  3. Kul att du hade det bra på skidresan! Och den gav mersmak på resandet ser jag:) Ser så härligt ut med värmen, alla färger, solen, vattnet... Längtar efter vår och sommar!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Förstår att du längtar till Solen. Vi var i Oman i julas och fick lite sol men jag skulle kunna åka tillbaka till värmen.
    Kram
    Vilma

    SvaraRadera