torsdag 6 januari 2011

Nya tag!

Japp, då var det dags igen, ska åka till Friskis och köpa ett halvårskort och träna 1:a passet i år! Jag har legat på latsidan (förutom hundpromenader ca 1-2 timmar/dag) men det är inte alls samma sak som att träna sig slut och svettig!
Nu kör vi igång (grannen och jag)!
Just nu känns det väldigt trögt, har tappat en hel del styrka sedan förra året denna tid när jag var riktigt på gång med träningen och kände att det hade gett resultat både fysiskt och psykiskt men jag ska dit igen!
Mål i januari med träningen blir 2 pass i veckan och sen i februari 3 pass varav 1 skivstångspass.

3 kommentarer:

  1. Du e duktig du!! Önskar att jag kom igång, verkligen!

    SvaraRadera
  2. Oj vilken start på året, va duktig du är. Jag önskar jag kom ut på långpromenad varge dag men inte ens det blir av mer än typ varannan dag ;).
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Åh vad duktig du är. Jag kom av mig helt efter sommarsemestern. Nu kan jag skylla på att jag är ordinerad av läkare att INTE motionera p.g.a elak förkylning. Men snart så borde jag också vara redo...

    Må så gott

    SvaraRadera